October 31, 2014

Publicitatea pe radio, pe locul trei în topul eficienței, după TV și online

radioPublicitatea pe radio apare abia pe locul trei în topul celor mai eficiente tipuri de promovare, pe locul întâi fiind televiziunea și reclamele online. Ziarele și revistele au ajuns pe ultimul loc în topul celor mai eficiente medii de promovare, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piață Deloitte, în ultimii patru luni.

Studiul, citat de paginademedia.ro, este realizat pe baza unor metode de cercetare calitative, respectiv o serie de interviuri cu manageri cheie din companii mari și mijlocii.

 

35 % dintre persoanele intervievate au explicat că publicitatea televizată poate furniza o audiență masivă clienților. Posturile de televiziune au fost primele alegeri pentru marile branduri naționale.

23% pe lângă promovarea tradițională, publicitatea online poate oferi imediat vizitatori — printr-un simplu click și furnizează rezultate măsurabile.

18% având în vedere miliardele de oameni din întreaga lume care activează în social media acest mediu este o modalitate de a ajunge la un număr foarte mare de persoane la un preț relatv scăzut.

10% Radioul continuă să fie o modalitate puternică prin care companiile și brandurile pot crea o relație cu cei care le consumă produsele.

10% Publicitatea Outdoor este mediul care este răspândit peste tot și nu poate fi închis. Oamenii petrec destul de mult din timpul lor în afara casei și, în consecință, sunt “atinși” de mesajele publicitare stradale.

5% Ziarele și revistele au pierdut foarte mult din audiență de când oamenii au început să-și ia informațiile din atât de multe surse, cum se întâmplă astăzi.